Kuldmuna töörühm on suve jooksul läbi arutanud päris mitmed teemad, mis eelnevatel aastatel on kirgi kütnud, kui mitte öelda, et probleeme tekitanud. Tehtud on mitmed põhimõttelised otsused.
Läbi aastate on olnud üleval küsimus, kas esitatud töid hinnatakse Eesti või maailma kontekstis. Kuivõrd sisuliselt on tegemist ikkagi Eesti Meistrivõistlustega, siis kajastavad Kuldmunale esitatud tööd Eesti reklaami- ja disainitööstuse hetketaset ja nii on täiesti põhjendamatu mitte välja anda kogu auhinnakomplekti, mis mõnedel aastatel on olnud valdav trend. Tunduks ju kummaline nt kergejõustikus maailma mastaabis kehva kaugushüppe tulemuse korral mitte kulda parimale kaela riputada?

Plaanis on kokku kutsuda senisest suuremad žüriid kui varasemalt, et otsused oleksid laiemapõhjalisemad. Žüriidel ei saa olema õigust töid ühest kategooriast teise ümber tõsta st see saab olema 100% esitaja otsus ja vastutus, kuhu ta oma töö esitab. Senisest suuremat kaalu saavad omama shortlistide hääletuse tulemused.

Töö käib defol.io platvormi parendamisega.

Põhjalikult on üle vaadatud Kuldmuna kategooriad, et need vastaksid tänasele turuolukorrale ja loodetavasti motiveeriksid agentuure ka rohkem töid esitama. Esimene uudis on, et enesereklaam saab olema lubatud kõikides kategooriates. Aga kategooriatest endist peatselt juba lähemalt.