Eesti suurima ja prestiižseima reklaamikonkursi Kuldmuna parimad kuulutatakse väljaKultuurikatlas toimuval pidulikul auhinnagalal juba 16. märtsil. Selleks, et Sinu töö saaks olla võidutööde seas, tasub kiirustada, sest tööde ametlik vastuvõtt kestab veel 25. veebruarini!

Eelmisel aastal kommunikatsioonibürooga Dalton PR kategoorias pronksmuna pälvinud Ivo Kallasmaalausus, et kommunikatsiooniagentuuride jaoks on sel aastal osalemine senisest veel atraktiivsem, sestkandideerida saab senise ühe kategooria asemel koguni neljas PR kategoorias. Kallasmaa sõnul viitab see, et tänapäeva turunduskommunikatsioonis on kommunikatsioonil üha olulisem roll ning seda rolli aitavadtunnustada uued lisatud kategooriad. 

Möödunud aastal agentuuriga Optimist aasta agentuuri tiitli võitnud Magnus Lužkov ütles, et ühelt poolt onKuldmuna konkurss agentuuridele ja võidutöid teostanud meeskondadele justkui konkurentide patsutusõlale, teisalt on see tema hinnangul suur tunnustus tellijatele agentuuride usaldamise ja koostöö eest. "Kuldmuna on oluline nende jaoks, kes oma tööd päriselt armastavad," lausus ta. 

Lužkovi sõnul oli aasta agentuuri tiitli võitmine tema jaoks üks magusamaid hetki elus. "Isiklikus plaanisvõiks seda võrrelda käest kinni jalutamisega ühe ilusa paar klassi vanema tüdrukuga, keda ma koolipõlvesisegi teretada ei julgenud," sõnas Lužkov.

Creative Unioni loovprotsessi juht Madis Ots, kes on Kuldmunal läbi aastate võitnud kümneid auhindu ning astunud korduvalt üles ka žürii liikmena, ütles et kuigi Kuldmuna võistluse puhul arvatakse mõnikord, et"sõbrad jagavad sõpradele auhindu", siis reaalsus on hoopis teine.
"Kui isiklikus plaanis ollaksegi vahel ka sõbrad, siis sinna on kokku tuldud professionaalide jakonkurentidena, kes vaidlevad, argumenteerivad, kaitsevad, ründavad, kiidavad, kritiseerivad, protesteerivad, nõuavad kordushääletust, mõnikord ka vihastavad ja solvuvad," põhjendas Ots.
Ots nentis, et Kuldmuna võiduga kaasnev tunnustus on tehtud tööle suurim kompliment. "Sõbraõlalepatsutus on ka väga tore asi, aga pärast žürii põhjaliku hindamise läbimist ei ole su tööle suurematkomplimenti kui toatäie konkurentide kiitus – Kuldmuna," lausus ta.

Kuldmuna tööde ametlik vastuvõtt kestab kuni 25. veebruarini. Töid saab esitada nii eesti kui ka inglisekeeles sellel veebilehel: http://defol.io/kuldmuna/2018. Hilinejate töid võetakse eritingimustel vastu 26. veebruarist 4. märtsini.

Pääsmete müük auhinnagalale on samuti alanud. Pileteid saab osta Ticketeri veebikeskkonnast. Turunduskommunikatsiooni agentuuride aastasündmust Kuldmuna korraldab EestiTurunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit (ETKAL). 

Tänavuse Kuldmuna kohta saab täiendavat infot nendelt veebilehtedelt:
·       Kuldmuna koduleht: http://www.kuldmuna.ee/
·       Facebook (Kuldmuna): https://www.facebook.com/kuldmuna/
·       Facebook (Kuldmuna 2018 auhinnagala): https://www.facebook.com/events/381410298990876/
·       ETKALi koduleht: http://www.etkal.ee/
·  ETKAL Facebookis: https://www.facebook.com/ETKAL-Eesti-Turunduskommunikatsiooni-Agentuuride-Liit-785937131562758/
 
Lisainfo:
Lola Tehver
ETKAL tegevjuht
lola.tehver@etkal.ee
+372 501 9003