Timo Hartikainen: 5 põhjust sotsiaalmeedia turundusse investeerimiseks. Seda telemeedia arvelt
Ma ei ole kindlasti ainuke reklaamivaldkonna inimene, kes meelega telerist reklaamipause vaatab. Küll on mul viimasel ajal tekkinud väike hobi – vaatan paralleelselt üle ka telereklaami ostjate sotsiaalmeedia kontodel toimuva, kirjutab agentuuri VAAS juht Timo Hartikainen.
INTERVJUU | Kuldmuna reklaamižürii II juht Kerstin Kessu Raidma: minu ambitsioon on, et võimaluse korral võiks reklaam olla osa kultuurist
On mitmeid inimesi, kes on justkui reklaamiagentuuri Tabasco sünonüümid. 15 aastat seal töötanud loovjuht Kerstin Kessu Raidma on üks neist. Kuldmunal on tänavu tema taltsutada reklaamižürii II. Intervjuus võtsime teemaks head ja halvad tööd, välisfestivalid, reklaami kui kultuurivormi ning palju muud põnevat.
Tähelepanekuid Kuldmuna veebiseminarilt: kuidas loovusfestivalil edukas olla?
Hiljuti toimus Kuldmuna veebiseminar, kus arutlesime Kuldmuna konkursil edukalt osalenud Eesti agentuuridega selle üle, kuidas loovusfestivalil edukas olla. Millele töid esitades tähelepanu pöörata? Loe edasi ja saad teada!
Turundajate Liit (TULI) on valdkonna ühendaja, edendaja ja parendaja.
Turundajate Liit ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. See on monoliitne ja tegus organisatsioon, mis loob lisaväärtust nii agentuuridele kui nende klientidele. Erapooletu platvorm, mis võimaldab kõigil osapooltel oma vaateid esitada ja teistega arutada – ükskõik kui laiapinnaliselt.
Ühendaja
Erialase sotsiaalse sfääri looja ja hoidja. Korraldame teemahommikuid, eesmärgiga saada lähemalt tuttavaks, vahetada infot ning käsitleda mõnd aktuaalset teemat.
Neljapäevased juhatuse koosolekud on avatud ja kõigil on võimalus organisatsiooni arengule kaasa rääkida. Kutsume ellu riigi ja valdkonna tuleviku jaoks olulisi rakenduslike töörühmasid.
Edendaja
TULI korraldab kaks tasulist rahvusvahelisel tasemel koolituspäeva aastas, mis omaks sidusust nii kliendi kui agentuuri vaatevinklist. Tegeleme liikmetele vajalike teenuste ja nendega seotud soodustuste ühishangetega. Teeme koostööd teiste organisatsioonidega, nagu näiteks Disainikeskus, Teenusmajanduse Koda vms.
Mõõtja ja tunnustaja
Motivatsiooni ja inspiratsiooni allikas. TULI on Kuldmuna konkursi korraldaja. Samuti vastutame agentuuride maineuuringu korraldamise eest kord aastas ja valime aasta turundustegelase. Loome brändide võrdleva uuringusüsteemi ja juurutame seda koostöös liikmete ning väliste partneritega.
ESINDAJA
Valdkondliku autoriteedi looja ja hoidja. Kordineerime liikmete omavahelist koostööd kvaliteetse sisu saamiseks ning iseseisva toimetuse loomiseks.Pakume tasulist nõustamisteenust riigihangete edukamaks läbiviimiseks, eesmärgiga saada konkursiülesanded loogilisemaks ning hindamissüsteem õiglasemaks.
Osaleme aktiivselt sektorit puudutavas seadusloomes ja koostöö turundusvaldkonda puudutavate ministeeriumite, riigikogu komisjonide ja parteide fraktsioonidega.