Uuendus: seekord saab töid esitada kolmes kategoorias – lisaks tavapärastele ärisektori ja avaliku sektori kategooriale lisasime ka väikese eelarvega tööde kategooria. Tööde esitamise tähtaeg on 28. veebruar.

Aasta Turundustegu konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri.

Lisaks tulemuslikkusele hindab žürii ka „mängu ilu“ – loovust, strateegiat, innovaatilisust. Seega näiteks pelgalt ühe kanali kesksed tulemuslikud programmatic-kampaaniad sellel konkursil kõrgeid hindeid ei saaks.

Ootame konkursile töid nii suurtelt kui väikestelt ettevõtetelt, nii avalikust- kui ärisektorist.

Nii nagu ka eelmisel aastal, nii anname ka seekord žürii kommentaaridega tagasisidet KÕIKIDELE konkursist osavõtjatele. Isegi siis, kui töö finaali ei pääse, saab töö esitaja žüriilt tagasisidet.

Konkursil osalemiseks tuleb täita ankeet, mille saab alla laadida siit: Aasta Turundustegu 2017 ankeet

Kõik esitatud turundustegevused peavad olema meedias avalikud olnud kas osaliselt või täielikult perioodil 1.1.2017 – 31.12.2017.

Konkursile Aasta Turundustegu 2017 tööde esitamise tähtaeg on 28. veebruar 2018 hiljemalt kell 23:59.

Turundustegu 2017 finalistide ettekandeid kuuleb ja Grand Prix võitja selgub Password 2018 konverentsi õhtuse etenduse käigus 28. märtsil Nordea Kontserdimaja laval.

Aasta Turundustegu 2017 žürii liikmed on:
Natalja Piiskoppel, Carat UK, Global Stategy Director
Olav Osolin, sisulooja
Magnus Lužkov, Optimist Creative juht ja strateeg
Roger Niitmäe, Bigbank Grupi turundusjuht
Ivar Krustok, Ekspress Meedia tootearenduse ja analüüsi osakonna juht
Mart Prööm, Helmese projektijuht-analüütik
Anne Tääkre, Kalevi turundusdirektor
Mari-Liis Küppar, Baltika turundus- ja kommunikatsioonijuht
Helene Vetik, Hmmm Creative Studio loovjuht


Saa tuttavaks - Aasta Turundustegu 2017 žürii 
Žürii tööd korraldavad ja juhivad Best Marketing Eesti konverentside programmijuht Hando Sinisalu ja Best Marketing Eesti juht Silja Oja (kumbki ilma hääleõiguseta).

Aasta Turundustegu 2017 konkursil osalemiseks tuleb täita ankeet, mille saab alla laadida siit: Aasta Turundustegu 2017 ankeet

OSALUSTASU
Konkursil osalemise tasu 499 € + km sisaldab töö esitajale vabapääset 28. – 29. märtsil toimuvale turunduskonverentsile Password 2018.

KATEGOORIAD
(A) Ärikategooria (kampaania esitajaks on äriettevõte)

(B) Avaliku sektori kategooria (kampaania esitajaks on avaliku sektori ettevõte või organisatsioon) (C) Väikese eelarvega tööde kategooria (kampaania esitajaks on äriettevõte)

Täpsustus: kui näiteks äriettevõte teeb heategevuskampaania, siis tuleb see esitada ärikategooriasse ja tulemuste osas näidata, kuidas see kampaania aitas kaasa ärieesmärkide saavutamisele (nt. brändikuvandi muutus, töötajate rahulolu kasv, müügikasv, vms)

KONKURSI AJAKAVA
Konkursile tööde esitamise tähtaeg: 28. veebruar 2018 kell 23:59.

Žürii koosolek: 13. märts 2018. Žürii valib esimeses voorus välja viis ärikategooria finalisti, väikese eelarvega tööde kategooria võitja ning avaliku sektori kategooria võitja.

Kõik seitse valituks osutunut esitlevad konkursi teises voorus 28. märtsil 2018 oma töid Passwordi konverentsi õhtusel etendusel ja žürii valib kohapeal viie ärikategooria finalisti ja väikese eelarvega tööde kategooria võitja hulgast välja Aasta Turundustegu Grand prix võitja. Aasta Turundustegu Grand Ppix auhind antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale, seega avaliku sektori kategooria võitja Grand prix’le ei kvalifitseeru.

HINDAMISKRITEERIUMID
Žürii hindab esitatud tööde tulemuslikkust, uuenduslikkust ja strateegilist lähenemist. Erinevalt reklaamiauhindadest hindab Aasta Turundustegu konkurss turunduskampaaniate ärilist õnnestumist, mitte kunstilist poolt.

Aasta Turundustegu 2017 valimisel võetakse arvesse:
20% loovstrateegia
20% meediastrateegia
20% innovaatilisus
40% tulemused

Best Marketing Eesti korraldab Aasta Turundustegu valimise ja annab välja turundusvaldkonna prestiižikaima auhinna juba 19. korda.

Varasemad Aasta Turundustegu võitjad:
2016: Kalevi šokolaadi “Nurr” relansseerimine
2015: EASi ja Tallinki turismiturunduse kampaania Epic Estonia
2014: Annetuskampaania puuetega laste hoiukodu loomiseks "Unistuste puhkus"
2013: Retro FM nimevahetus
2012: Lennusadama avamine
2011: Prisma „Hinnagarantii“
2010: Leiburi „Saib” lansseerimine
2009: SEB spordisponsorluse programm "SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!"
2008: Üleriigiline prügikoristuskampaania "Teeme Ära!"
2007: SEB alustava ettevõtte stardipakett „Tee oma äri!”
2006: Hansa Varakindlustuse turuletoomine
2005: Hansapanga NPNK lansseerimine
2004: Sampo Panga pangavahetuskuu
2003: Radiolinja "Kõige ilusam leviala" kampaania
2002: Eurovisiooni lauluvõistluse korraldamine
2001: EMT kaubamärgi taasesitus (Lepatriinu)
2000: Hansa Liisingu EGO kaardi lansseerimine
1999: A Le Coq’i kaubamärgi turuletoomine

LISAINFO
Silja Oja
Aasta Turundustegu 2017 konkursi projektijuht
T: 5307 9151
E: silja@best-marketing.com 
www.password.ee 
Äripäev AS

Aasta Turundustegu konkurssi korraldab Best Marketing (Äripäev AS).

FAILID