Programm — ETKAL - Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit

Programm


Aeg: 22. november 2018 kell 9:30-15:30
Asukoht: Tallinna Loomaaed (Ehitajate tee 150, Läänevärav)
Parkimine: konverentsi ajal valideeritud pileti alusel Läänevärava parklas tasuta (vaata kaardil)
Osalejaid: 150
Keel: inglise keel
Korraldaja: Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit (ETKAL)
Liitu: FB event


08:30-09:30  Registreerimine ja hommikukohv
09:30-10:00  Sissejuhatus. Making sense together: Eesti agentuuride ja klientide koostöö uus tase.
10:00-11:00  Making sense of transaction: lahti kodeeritud.
      Phil Barden, Decode Marketing juht ja "Decoded" autor (decodemarketing.com)
11:00-12:00  Making sense of the consumer: Uberi lapsed - "ebamõistliku" tarbija tõus.
      Toby Brown, eatbigfish peastrateeg (eatbigfish.com)
12:00-12:45   Lõunapaus
12:45-13:45  Making sense of co-operation: koostöökunst.
      Michel Podolak, rahvusvaheliselt tunnustatud dirigent (mpodolak.com)
13:45-14:45  Making sense of the experience: brändi lobaga ei kasvata- tegusid on vaja.
      Chris Robbins, Tele2 Eesti AS tegevjuht (tele2.ee)
14:45-15:30  Esinejate paneeldiskussioon. 
      Moderaator Olav Osolin.


Saadaval on vaid 150 kohta, ole kiire:


Osalustasu:
ETKALi liige 190€ + KM
Tavahind     250€ + KM